Увійти
Платформа проведення районного та міського етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у м.Київ
Увійти

Підтримка

Інструкції

Часті запитання

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/UGH-Ycvk6zg

Якщо ви почали працювати або навчатись у навчальному закладі, що користується платформою, вам необхідно створити новий обліковий запис. З міркувань безпеки, на платформі відсутня відкрита реєстрація. Щоб отримати новий обліковий запис, будь ласка, зверніться до відповідальної особи вашого закладу, яка має відповідні повноваження.

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/TljFkBa0mbA

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/fVhQciODv7E

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/fbmo1yvc_fc

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/CejvQpKW07Y

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/C4qgEhOYjik

Щоб розпочати роботу на платформі, потрібно виконати наступні дії: вчителі мають створити свої предмети, класний керівник має створити класи та підгрупи, додати учнів і приєднати предмети до свого класу та підгруп. Адміністратор розкладу має створити загальний розклад та окремі розклади для кожного класу та підгрупи.

Ваші матеріали занять будуть доступні лише обраним зареєстрованим користувачам вашого навчального закладу, які слухають ваш предмет та деяким представникам адміністрації вашого закладу.

Домашні завдання учнів доступні лише викладачам, які для них викладають, та самим учням.

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/4v8G2bQqnfE

Ні, наразі заклад не може самостійно додавати чи змінювати інформацію на головній сторінці. Щоб внести зміни, необхідно звернутися до відповідальної особи вашого закладу, яка має відповідні повноваження.

Потрібно увійти в профіль дитини, далі в кабінеті перейти до розділу "Налаштування профілю", перейти у вкладку "Пов'язані акаунти" та в полі "Емейл" вказати пошту одного з батьків, яку ви хочете пов'язати з акаунтом дитини.

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/jPhtWsHVMc0

Перегляньте, будь ласка, навчальне відео за посиланням.

https://youtu.be/zSDvGVwWdpk

Будь ласка, зверніться у нашу службу підтримки. Для цього натисніть на синю іконку з повідомленням у правому нижньому куті екрану і оберіть зручний спосіб зв'язку.

Фахівці технічної підтримки Eddy будуть раді допомогти вам у вирішенні будь-яких питань, які виникли під час використання платформи. Щоб звернутись до чату підтримки, натисніть на синю іконку у правому нижньому куті екрану. У зверненні детально опишіть проблему, з якою ви зіткнулися, і, за можливості, додайте скріншот або фото.

Також ви можете зв'язатись зі спеціалістами технічної підтримки за телефоном:

+380 63 025 98 01

+380 67 616 28 01

+380 99 110 34 18

Ви можете звертатися у службу підтримки не лише коли виникають проблеми. Якщо у вас є будь-які коментарі, побажання чи пропозиції щодо розвитку платформи - ми з радістю їх розглянемо.

Ми чекаємо на зворотній зв’язок та бажаємо вам гарного дня!

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращі враження на нашому сайті. Продовжуючи використовувати наш сайт, ви автоматично погоджуєтеся з використанням даних технологій.Політика конфіденційності

Notifications %s New

Перейти до вмісту